Search

Wednesday, November 6, 2013

"Florista labākie darbi ar neļķēm", 3.daļa

Ja gribas sākt no sākuma, pirmā un otrā daļa šeit. Šodien - laivai līdzīgs darbs, jeb, kā teica skolotāja - tako.
Sākām ar to, ka ligzdveida konstrukciju (šoreiz tā bija balta) saplacinājām tā, lai tā atgādina laivu. Tad pildījām ar neļķēm un to brūni sarkano, rudenīgo augu, kuram aizmirsu pierakstīt nosaukumu. No lielajiem neļķu spaiņiem mēs drīkstējām ņemt tik neļķes, cik gribējām. Es varēju novaldīties un izmantoju trīs oranžas un divas dzeltenas neļķes.

Es nebiju pamanījusi,  ka pasaulē vispār ir tādas dzeltenas neļķes ar oranži sārtām svītriņām - man tas atgādināja pavasara pildītās narcises, tādas riktīgi dzeltenas. Vēl viens plusiņš neļķu kontā.
Kad pušķis bija sasiets, likām tam pāri (jau iepriekš sagatavotas) divas caurspīdīgas lentes - vienu krēmkrāsas, gandrīz pilnīgi caurspīdīgu, un otru - brūnganu. Tas man bija kaut kas jauns. Es izmēģināju vienā darba galā pērlīti vienkārši iespraust, bet otrā galā - izveidot tādu locījumu.
Man patīk abi varianti. Salocītajā variantā es vairāk skatos un priecājos par audumu un pērli, bet taisnajā variantā ir vairāk viegluma.
Visbeidzot mēs pušķim pāri pārlikām vairākas smilgām līdzīgas lapas. Šeit es izdomāju, ka griezīšu lapas otru pusi, nevis koši zaļo, bet pelēki zaļo, gandrīz sudraboto, zāles apakšpusi. Mani pašu tas vienkārši sajūsmināja, jo kopā ar bēšajām lentēm un krēmkrāsas pērlēm tas iespaids bija ļoti maigs. Šīs lapas mēs nekā īpaši nenostiprinājām, vienkārši izvilkām cauri ligzdai. Es nogriezu asus galus leņķī, lai šos zāļu stiebrus viegli varētu iedurt zaru konstrukcijā.
Jautājums: Vai šī metāla konstrukcja vāzē ar ūdeni nerūsē?
Atbilde: Rūsē. Bet ūdeni var nomainīt, un, cik es redzu, neļķes šī rūsa īpaši neietekmē.
 
Rītdienas ierakstam es esmu pataupījusi savu vismīļāko darbu, kas man atgādina mazu kūciņu. 
 
Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

3 comments:

  1. Oh my goodness that is incredible! I'm so glad you received this class for our birthday. It's the best gift ever! thanks for sharing with us : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! :) I really, really enjoyed doing the course.

      Delete
    2. our birthday sounds crazy. sorry about the typo
      : )

      Delete